Обмін / повернення

Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 днів після покупки, відповідно до закону України "Про захист прав споживачів України", можливий тільки при дотриманні наступних умов:

  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • товар не був у використанні, тобто є новим;
  • збережений товарний вигляд, споживчі якості товару;
  • збережені ярлики, бырки, упаковка;
  • збережений товарний чек (за умови безготівкового розрахунку - чек з терміналу в т. ч.).

Необхідні документи для повернення товару: чек, банківська карта (в разі, якщо ви розраховувалися нею), документ, що посвідчує особу, гарантійний талон.

У нашому магазині обміняють товар або повернуть кошти протягом 14 днів, якщо:

  • товар не має слідів експлуатації;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці - якщо упаковки не розкривалася;
  • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар.

Негарантійні випадки:

При порушенні гарантійних зобов'язань, сервісне обслуговування і гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
  • випадкові пошкодження (нанесені клієнтом);
  • ушкодження, які виникли в результаті недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, пилу, механічних пошкоджень, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.